FAQ


Bestellen
 

Momenteel hanteren wij een levertijd van 2 werkdagen.
 

Zodra een bestelling al verzonden is kunnen wij deze helaas niet meer annuleren. Is je bestelling nog bij ons? Mail dan direct naar info@silessi.nl met als onderwerp Annuleren <ordernummer>
 

Het kan zijn dat deze terecht is gekomen in je spam. Wij raden je aan je spambox van je email te bekijken. Wellicht dat onze orderbevestiging daar in terecht is gekomen. Mocht je daar de mail niet kunnen vinden, neem dan contact op via info@silessi.nl
 

Het kan zijn dat een maat is uitverkocht, maar na een tijdje weer op voorraad komt. Houd daarom onze website in de gaten.
Helaas worden niet alle artikelen en/of alle maten opnieuw aangevuld.
Betalen
 

Je kunt betalen met iDeal en Paypal.
 

Het is afhankelijk van de door jouw gekozen betaalwijze hoe lang het duurt voordat je betaling is verwerkt.

Bij betaling via iDEAL wordt de betaling vrijwel direct verwerkt.

Bij PayPal wordt het openstaande bedrag gecrediteerd van je PayPal account wanneer je de bestelling in ontvangst neemt.
 

Voor de online betalingen maken wij gebruik van een SSL-verbinding / Secure Sockets Layer verbinding. Dit betekent dat alle persoonlijke gegevens die je ons toevertrouwd worden versleuteld. Hierdoor kunnen anderen jouw informatie niet inzien. De belangrijkste bescherming blijft echter je eigen wachtwoord. Geef je wachtwoord nooit aan andere mensen en vermijd open toegang tot jouw account.

Silessi voldoet aan de geldende privacywetgeving en alle wettelijke voorschriften. Je contactinformatie wordt enkel gebruikt om bestellingen te verwerken en om onze diensten voortdurend te verbeteren. Informatie wordt nooit zonder jouw toestemming verstrekt aan derden. Voor meer details zie de Privacyverklaring.
Verzending en levering
 

Momenteel hanteren wij een levertijd van 2 werkdagen.
 

Je ontvangt per mail een verzendbevestiging, hierin staat ook de track and trace van PostNL waarmee je je bestelling kan blijven volgen.

Het kan zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij raden je aan je spambox van je email te bekijken. Wellicht dat onze orderbevestiging daar in terecht is gekomen. Mocht je daar de mail niet kunnen vinden, neem dan contact op via info@silessi.nl
 

Het kan gebeuren dat wij per ongeluk een artikel met de verkeerde maat of kleur naar je hebben verzonden. Je kunt dan het beste contact opnemen met onze klantenservice.
 

PostNL kan kiezen voor 3 opties:

Ze komen de volgende dag terug.
De bestelling ligt bij de buren.
Of de bestelling ligt bij een afhaalpunt van PostNL.